מארק מליאר / משרד התרבות והספורט מארק מליאר זכה אמש במדלית זהב באליפות אירופה בשחייה המתקיימת בפורטוגל והוסיף לתאריו כאלוף עולם ושיאן עולם גם את תואר אלוף אירופה מזל טוב גאווהישראלית ההתאחדות לספורט נכים

ביום הראשון של. הישג גדול לשחיין הפראלימפי מארק מליאר שזכה הערב שלישי במדליית זהב באליפות העולם הנערכת בלונדון תוך שהוא מנפץ את שיא העולם בכ-6 שניות במשחה ל-400 מטר חופשי.


Ovlje83mh Gjdm

מליאר בן ה-21 נראה נרגש מאוד על.

מארק מליאר. מארק מליאר הישראלי עשה היום שישי היסטוריה כאשר זכה במדליית הזהב במשחקים הפראלימפיים בטוקיו 2020 תוך שהוא. 1 day agoמארק מליאר לילך וייס ישראל חוגגת לפני כניסת השבת מדליית זהב נוספת במשחקים הפראלימפיים בטוקיו כאשר מי שעשה זאת היום שישי הוא מארק מליאר. להשתתפות בדיון המחיקה יש לעיין ב דף הצעת המחיקה.

מארק מליאר שובר את שיא העולם ב-800 מטר חופשי בתחרות בברלין עם 94419 דקות וזוכה במדליית הזהב. In 2017 he was named Athlete of the Year by the Israeli Paralympic Committee. בשם מדינת ישראל כולה אני מברך אתכם על הישג אדיר ושתי מדליות זהב ועל שבירת שיא עולמי של מליאר כתב הנבחרת הפראלימפית - אתם הנבחרת הכי מרגשת ומעוררת.

Msport5coil 26 Dec 2017 Famous relatives. 1 day agoמארק מליאר ואיאד שלבי - אלופי העולם שלנו. בשם מדינת ישראל כולה אני מברך אתכם על הישג אדיר ושתי מדליות זהב ועל שבירת שיא עולמי של מליאר.

מארק מליאר ואיאד שלבי אלופי העולם שלנו. מארק מליארינסה לזכות במדליה בבריכת השחייה בטוקיו צילום. מארק מליאר הישראלי זכה בזהב ושבר את שיא העולם ב-200 מ מעורב.

השחיין סיים ראשון במשחה ל-200 מעורב אישי בו הוא שיפר. הבן שלי מלך העולם אני גאה. אביו של מארק מליאר.

Davarcoil 09 Sep 2019. Community Tech bot - שיחה 0124 26 באוגוסט 2021 IDT. מארק21 נולד עם שיתוק מוחין ולו אח תאום אריאל שגם הוא שחיין בינלאומי ומשתתף.

הישראלי בן ה-19 מארק מליאר קבע שיא עולם לשחיין פראלימפי. מליאר קבע 22901 דקות ושבר גם את שיא העולם. מארק מליאר חגג היום שישי את מדליית הזהב השנייה של ישראל במשחקים הפראלימפיים לאחר שנגע ראשון בקיר במשחה ל-200 מטר מעורב אישי ועל הדרך אפילו שבר את שיא העולם.

אדם ברדיצבסקי בסיבוב הראשון בטניס בכיסאות גלגלים לגברים. ישראל חוגגת לפני כניסת השבת מדליית זהב נוספת במשחקים. השחיין הישראלי מארק מליאר התחרה היום שישי בגמר 200 מטרים מעורב אישי וזכה במדליית הזהב השנייה של ישראל כשעצר את השעון על 22901 דקות וניפץ את שיא.

הקובץ הבא מוויקישיתוף שמשמש בדף הזה או בפריט הוויקינתונים שלו הועמד למחיקה. אחרי הזהב של איאד שלבי ביום הפתיחה מארק מליאר המשיך היום שישי במומנטום. SportsDeskOnline 11 Mar 2021.

הישג יוצא דופן באליפות נתניה הפתוחה אחרי שמליאר עצר את השעון בשחיית 1500 מטר חופשי בזמן של 192726 דקות - שיפור של כמעט 23 שניות. יוסי סעדון ושרגא ויינברג ברבע הגמר בטניס בכיסאות גלגלים 0500. הנבחרת הפראלימפית אתם הנבחרת הכי מרגשת ומעוררת.

מליאר קבע שיא עולם חדש כשעצר את השעון על 22901 דקות וזכה במדליית הזהב השנייה של ישראל במשחקים הפראלימפיים בטוקיו. מארק מליאר במוקדמות 200 מטר מעורב אישי שחייה 0500. הישג ענק למארק מליאר במשחקים הפראלימפיים בטוקיו השחיין מקרית מוצקין זכה במדליית הזהב במשחה 200 מ מעורב אישי ובד בבד שבר את שיא העולם עם 22901.

1 day agoמארק מליאר רויטרס הישג עצום למשלחת הישראלית למשחקים הפראלימפיים לטוקיו. השחיין מארק מליאר זכה במדליית הזהב השנייה של שראל במשחקים הפראלימפיים לאחר שסיים ראשון במשחה ל-200 מטר מעורב. הישג מרשים לשחיין הפראלימפי מארק מליאר שזכה היום שישי במדליית זהב באולימפיאדת טוקיו תוך שהוא שובר את שיא העולם במשחה ל-200 מטר מעורב אישי בדרגת נכות s7.

His twin brother Ariel has also competed in Para swimming for Israel including at the 2019 World Championships in London England. מליאר זכה גם כן במדליית זהב - במשחה.


0vev Jm4jv1zsm


Wsshdcepyemy2m


מארק מליאר זכה בכסף באליפות העולם בשחייה ספורט 5


משרד התרבות והספורט מארק מליאר זכה אמש במדלית זהב באליפות אירופה בשחייה המתקיימת בפורטוגל והוסיף לתאריו כאלוף עולם ושיאן עולם גם את תואר אלוף אירופה מזל טוב גאווהישראלית ההתאחדות לספורט נכים


הישראלי בן ה 19 מארק מליאר קבע שיא עולם לשחיין פראלימפי ענפים נוספים הארץ


מליאר לא דמיינתי שאתקרב לשיא העולם ספורט 5


מארק מליאר מימין צלם פיטר פיזרו אתר החדשות דבר


Otgftkqzmzhlrm


5t2kqawun0f29m


Ben Mittelman On Twitter מארק ואריאל מליאר בני ה 19 הם תאומים שנולדו בקריות עם שיתוק מוחין בדרגות שונות היום הם מייצגים את ישראל באליפויות עולם לנכים מארק הוא לא פחות מאלוף העולם


השחיין הפראלימפי מארק מליאר זוכה במדליית הכסף ב 200 מטר מעורב באליפות אירופה בפורטוגל Youtube


תקווה למדליה באליפות העולם הכירו את השחיין הפראלימפי מארק מליאר אתר החדשות דבר


מארק מליאר ויקיפדיה


טוקיו 2020 מארק מליאר ההתאחדות הישראלית לספורט נכים


Otgftkqzmzhlrm


Fuj5cigdsn5xum


Ivcez38pecvq8m


מעצמה מליאר הביא את המדליה ה 377 לישראל


5t2kqawun0f29m

Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url
Advertisement here
Advertisement here
Advertisement here